http://www.uitt-kiev.com/ukr/exhibition
Найважливіша та наймасштабніша подія туристичної галузі України виставка UITT «УКРАЇНА - Подорожі та Туризм» традиційно відбудеться 29-31 березня 2017 року в МВЦ - найпрестижніший виставковий майданчик Києва. UITT вісімнадцятий рік поспіль є лідуючим бізнес - майданчиком. Протягом трьох днів стане живим епіцентром переговорів, зустрічей, обміну думками та пропозиціями, збере під одним дахом перших осіб, професіоналів туристичного ринку національного та міжнародного рівня.
Виставка UITT - дзеркало галузі: тут збираються найкращі туристичні оператори, національні офіси, міжнародні представництва, перевізники, презентуються останні новинки, проводяться численні наукові семінари, освітні програми та конференції, розглядаються гострі проблеми та визначаються перспективи подальшого розвитку, створюються нові продукти, укладаються контракти на майбутній період.
Організатори: ДП «Прем'єр Експо» (Україна) та ITE Group Plc (Великобританія)
Туристична виставка UITT:
- ідеальні умови для встановлення і підтримки ділових контактів
- право відвідування перші 2 дні виставки отримують лише фахівці, які документально підтвердили причетність до сфери тематичних розділів виставки
- третій день виставки відвідують найбільш платоспроможні клієнти
- завдяки тематичному та географічному поділу виставки, відвідувачам зручно орієнтуватися серед широкої експозиції (менше часу на пошуки потрібної компанії, більше часу в профільному секторі) - встановлення більшої кількості цільових контактів
- найпрофесійніша туристична виставка в Україну за складом відвідувачів
- найбільша спеціалізована виставка за кількістю учасників
- наймасштабніша туристична виставка в Україні за площею експозиції
- це унікальна можливість заявити про себе як про успішну компанію
- дізнатися більше про клієнтів і їх очікуваннях
- отримати негайний відгук про продукт
- створити та розширити БД контактів на перспективу
- йти в ногу з новими технологіями
- можливість зміцнити репутацію в професійному середовищі, зберігати і посилити свій вплив на ринку
- в найкоротший термін вивчити конкурентів
- оцінити маркетинговий потенціал компанії